VIO-dag - Save the date

25 juli 2022
VIOdag

Graag nodigen wij u uit voor de VIO dag 2022

Reserveer 16 november 2022 in uw agenda!

Na jaren van Corona zijn we verheugd om weer een fysieke VIO dag aan te mogen kondigen. Op woensdag 16 november 2022 vindt in Hotel Van der Valk te Dordrecht de VIO dag 2022 plaats. Deze dag is het netwerk-event voor wegontwerpers en zal in het teken staan van Duurzame wegen van de toekomst. Tegelijkertijd vindt er een expositie plaats van een aantal bedrijven uit de wereld van mobiliteit en infrastructuur die u meer kunnen tonen op dit vlak.

Ook dit jaar hebben wij in het ochtendprogramma zeer interessante sprekers uitgenodigd waaronder Maurits Groen , activist en ondernemer in duurzame bedrijven in voedsel, energie, materialen en onderwijs. Hij is bekend als pleitbezorger voor duurzaamheid, initiator van duurzame coalities en oprichter van bedrijven. Groen ondersteunt opdrachtgevers uit het bedrijfsleven, onderzoeksinstellingen, overheden en maatschappelijke organisaties in oprechte duurzaamheidsambities om een substantiële bijdrage te leveren aan een duurzame wereld. In 2015 stond hij op de eerste plaats in de Duurzame 100 van het Dagblad Trouw. Kortom; dé man die ons als infraontwerper in de hele keten uit kan dagen onze duurzaamheidsambities vorm te geven en na te jagen.

In het middagprogramma delen we met elkaar verdiepende toepasbare kennis én concrete praktijkvoorbeelden van circulair, natuurinclusief en klimaatrobuust ontwerpen van infrastructuur.

Traditiegetrouw reiken we ook dit jaar weer de VIO-afstudeerprijs uit.

Het belooft wederom een zeer interessante en waardevolle dag te worden waar wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten. De dag wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Reserveer de VIO-dag alvast in uw agenda en houdt de nieuwsbrieven in de gaten voor de laatste updates over het programma.