Project van de Maand

Jeroen Braak
18 maart 2021
Algemeen

Of je nu actief bent bij een ingenieursbureau, aannemer, overheids- of onderwijsinstelling, ons dagelijks werk draait uiteindelijk om de ontwerper die we maken voor de infrastructuur in Nederland en België. Van deze projecten gaat ons hart sneller kloppen, komen we iedere dag ons bed uit en dat maakt ons trots op ons werk.

In de nieuwe rubriek “project van de maand” geven we jou als lid de mogelijk jou project onder de aandacht te brengen. Dit mag een project zijn in de planfase, voorbereiding of al in uitvoering.

Heb jij een project dat je wilt delen, ga dan snel naar de speciale pagina op MijnVIO. Vul de gegevens in van je project en een projecttoelichting van maximaal 100 woorden. Vergeet niet om een mooie foto toe te voegen en een link naar de projectwebsite te plaatsen.

Alle aanmeldingen worden verzameld en afhankelijk van het aantal aanmeldingen, wordt het “project van de maand” in de nieuwsbrief onder de aandacht gebracht.