Uitnodiging ALV

Jeroen Braak
02 juli 2020
ALV

In een eerdere nieuwsbrief informeerde we u al dat de Algemene Leden Vergadering is verplaatst naar dinsdag 15 september 2020. De voorkeur gaat hierbij uit naar een fysieke bijeenkomst. Ondanks dat het in deze tijd niet gemakkelijk is een ruimte voor een groot gezelschap te vinden, lijkt het er vooralsnog op dat de vergadering kan plaatsvinden op het kantoor van Rijkswaterstaat in Utrecht. Echter hierbij zullen we de versoepeling en/of aanscherping van de huidige maatregelen moeten afwachten.

Op deze pagina kun je je inmiddels aanmelden voor de Algemene Leden Vergadering. In het aanmeldformulier informeren we meteen naar de voorkeur ten aanzien van een online of fysieke bijeenkomst.

De vergadering vind plaats op dinsdag 15 september 2020 van 10:00 tot 12:00 uur. De exacte invulling van deze ochtend en de bijbehorende agenda volgen, op het moment dat er meer duidelijkheid is over de vorm waarin de vergadering zal plaats vinden. Aansluitend zal in de middag het eerste VIO-focuscafé Circulair Wegbeeld plaatsvinden, in onderstaand bericht hier meer over.